Παντρολογήματα

Παρακολουθήστε την

Aπό 23/10/2020 μέχρι 13/11/2020

Μέσω μιας κοινωνικής εκπομπής, ενός ντοκιμαντέρ, μιας έρευνας πάνω στα ήθη και έθιμα του γάμου διαχρονικά ανά τον κόσμο, αλλά και μέσω της μουσικής, αναζητούμε τις αιτίες που μας οδηγούν στο να συναναστρεφόμαστε ερωτικά. Μήπως είναι η ανοχή μας στον χρόνο; Μήπως είναι η πάλη ενάντια στην τριβή; Ή τελικά είναι το ξόρκισμα της ίδιας προσωπικής μας μοναξιάς;

Συντελεστές

Συγγραφέας: Νικολάι Γκόγκολ
Σκηνοθεσία/ διασκευή/σκηνική εγκατάσταση/μετάφραση: Αποστόλης Ψαρρός
Βοηθός σκηνοθέτη: Λιάνα Γαβριήλ
Μουσική: Νάσος Κρέτσης/Παναγιώτης Πασχάλης
Φωτογραφίες: Άρτεμις Λιάγκα
Αφίσα: Κωνσταντίνος Σελλάς
Φωτισμοί: Αποστόλης Τσατσάκος

Παίζουν οι ηθοποιοί: Ιωάννα Ανεμογιάννη, Λιάνα Γαβριήλ, Νάσος Κρέτσης, Ερμής Κρούσκος, Αγγελική Μάγκου, Νίκος Παλιούρας, Πάνος Πασχάλης, Γιώργος Χαρίσης.

Μέρες και ώρες

Παρασκευή 22.15

Περιγραφή της Παράστασης

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

για 4 μόνο παραστάσεις

Ο Νικολάι Γκόγκολ (1809-1852) από τα πρώτα του έργα που παρουσιάζονται στη Ρωσία, καταφέρνει πολύ εύστοχα να στήσει έναν πελώριο παραμορφωτικό καθρέφτη της κοινωνίας. Η γραφή του, ξεδιπλώνει έναν ρεαλισμό πρωτόγνωρο, γεγονός που τον καθιστά πρόσωπο ύποπτο και επικίνδυνο για τους κρατικούς ιθύνοντες.

Πικραμένος, αναστατωμένος και αηδιασμένος αποφασίζει να ξενιτευτεί στην Ρώμη . Εκεί στο αρχικό του σχεδίασμα με τον τίτλο “Μνηστήρες” , θα δώσει την τελική μορφή στο έργο του αλλάζοντας του τον τίτλο σε: “Παντρολογήματα”.

Το έργο το έστειλε από την Ρώμη στη Ρωσία και παρουσιάστηκε στο θέατρο για πρώτη φορά στην Αγία Πετρούπολη τον Δεκέμβριο του 1842. Με μια γκροτέσκα σάτυρα της μικροαστικής ζωής, ο Γκόγκολ εμφανίζει χαρακτήρες παρορμητικούς, παράδοξους, αλλόκοτους οι οποίοι συχνά κινούνται όπως αναφέρει χαρακτηριστικά “σε ένα παράλογο πλαίσιο που υπάρχει στον παράλογο αυτό κόσμο” επιτυγχάνοντας να γίνει αυτό που επιθυμούσε ο ίδιος εξ αρχής:
ένας κοινωνικός αναμορφωτής που μέσω της έντονης διακωμώδησής, θα επηρέαζε τούς συγχρόνους του και θα τους προέτρεπε να γίνουν αλλιώτικοι και κυρίως καλύτεροι και ηθικότεροι άνθρωποι.

Σημείωμα του σκηνοθέτη
Οι ομάδα ΠΡACTORS μετά την Φλωρεντινή Τραγωδία (2018) και τον Κρίστοφερ (2019) παρουσιάζει την 3η θεατρική της παραγωγή. Αυτή την φορά η κλασσική σάτυρα του Γκόγκολ στέκεται αφορμή στο να επικοινωνήσει η ομάδα με τις απαρχές του έρωτα και των σχέσεων.

Μέσω μιας κοινωνικής εκπομπής, ενός ντοκιμαντέρ, μιας έρευνας πάνω στα ήθη και έθιμα του γάμου διαχρονικά ανά τον κόσμο, αλλά και μέσω της μουσικής, αναζητούμε τις αιτίες που μας οδηγούν στο να συναναστρεφόμαστε ερωτικά. Μήπως είναι η ανοχή μας στον χρόνο; Μήπως είναι η πάλη ενάντια στην τριβή; Ή τελικά είναι το ξόρκισμα της ίδιας προσωπικής μας μοναξιάς;

Τιμή εισιτηρίου: Γενική είσοδος 12 €
Τηλέφωνο κρατήσεων: 2106460748

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Μοιράστε το...Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0

Αφήστε ένα σχόλιο

Θέατρο

Φούρνος

Διεύθυνση: Μαυρομιχάλη 168 Αθήνα Τηλ.: 210 6460748

Ο Φούρνος είναι μία πρόταση για ένα ευέλικτο μοντέλο έρευνας παραγωγής και διάδοσης καλλιτεχνικών έργων και ερευνών για τον Ψηφιακό Πολιτισμό. Διαθέτει ένα εργαστήριο ερευνών, μια σκηνή που φιλοξενεί προωθεί και παράγει πειραματικές μορφές σκηνικής και πολυμεσικής έκφρασης, ένα βιβλιοπωλείο και ένα μπαρ. Ο ψηφιακός Φούρνος διαθέτει μια πύλη για τον ψηφιακό πολιτισμό, ένα εικονικό επιστημονικό περιοδικό, ένα ενημερωτικό περιοδικό και έναν εικονικό χώρο για πειραματισμό και καλλιτεχνική συνεργασία.

Το Κέντρο για την Τέχνη και τις Νέες Τεχνολογίες Φούρνος ιδρύθηκε το 1992 από τον Μάνθο και την Ντοντό Σαντοριναίου. Είναι το πρώτο Κέντρο στην Ελλάδα που ασχολείται επισταμένα και μεθοδικά με αυτό το αντικείμενο, μέσα από την έρευνα, την παραγωγή και τη διάδοση των σύγχρονων μορφών τέχνης καθώς και με την καταγραφή και την έρευνα πιο κλασσικών μορφών που αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο και τη βάση για κάθε πολιτιστική καινοτομία.

Συνεργάζεται με ερευνητές, καλλιτέχνες, φιλοσόφους, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες από το χώρο της τεχνολογίας, φοιτητές, εκπροσώπους από πολιτιστικά κέντρα, κυβερνητικούς και μη-κυβερνητικούς οργανισμούς, με σκοπό τη κοινωνική αξιοποίηση της τεχνολογίας και τη διερεύνηση νέων τρόπων καλλιτεχνικής έκφρασης, εκπαίδευσης και πολιτιστικής κληρονομιάς.