Ο δρόμος περνά από μέσα

Παρακολουθήστε την

Aπό 15/01/2020 μέχρι
Διάρκεια 90΄ 

Το νεοκλασικό με το ένδοξο παρελθόν - τέτοια είναι πια σπάνια -, ως περιουσιακό στοιχείο, διεκδικείται με διάφορους τρόπους, τόσο από τους φυσικούς ιδιοκτήτες, όσο και από νεόπλουτους ''εισβολείς''. Τα σκουληκοφαγωμένα έπιπλα-αντίκες, είτε έχουν πωληθεί όσο-όσο, είτε χρησιμοποιούνται ως βιτρίνα στην προσπάθεια που γίνεται, ούτως ώστε το ''σπίτι'' να παραμείνει στη θέση του, αντί να δοθεί αντιπαροχή, με σκοπό την ανέγερση shopping center, πολυκατοικίας κτλ.

Συντελεστές

Συγγραφέας: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Σκηνοθεσία:
Χρήστος Σουγάρης
Σκηνικά: Ελένη Μανωλοπούλου
Κοστούμια : Χριστίνα Κωστέα
Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Φωτισμοί : Γιάννης Δρακουλαράκος
Επεξεργασία κειμένου: Στέργιος Πάσχος και Χρήστος Σουγάρης
Επιμέλεια κίνησης : Νατάσσα Σαραντοπούλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Σίλια Κόη
Β’ βοηθός σκηνοθέτη: Νικόλας Ιωακειμίδης
Βοηθός Σκηνογράφου: Κατερίνα Κανελλοπούλου
Βοηθός Ενδυματολόγου: Ρενάτα Γκίκα
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας
Σχεδιασμός Γραφιστικών: Θωμάς Παπάζογλου
Casting: Ready 2 Cast
Συμπαραγωγή της Loopa production και του Από Μηχανής Θεάτρου

Παίζουν οι ηθοποιοί: Ρούλα Πατεράκη, Πέρης Μιχαηλίδης, Πάρις Θωμόπουλος, Κωνσταντίνα Κλαψινού, Αλέξανδρος Βάρθης

Μέρες και ώρες

Τετάρτη 19:00
Πέμπτη 21:00
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 21:00
Κυριακή 18:00

Περιγραφή της Παράστασης

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Στο Θέατρο Μικρό Χορν παρουσιάζεται με επιτυχία το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Ο δρόμος περνά από μέσα» σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με «Κάρολος Κουν» Χρήστου Σουγάρη που με την εναλλακτική του ματιά έδωσε μια ποιητική πνοή στο έργο, με τη βοήθεια των πολύ σημαντικών και άξιων ηθοποιών: Ρούλα Πατεράκη, Πέρη Μιχαηλίδη, Πάρι Θωμόπουλο, Κωνσταντίνα Κλαψινού, Αλέξανδρο Βάρθη, με την πρωτότυπη μουσική του Στέφανου Κορκολή, το εικαστικό σκηνικό της Ελένης Μανωλοπούλου και τις φωτιστικές πινελιές του Γιάννη Δρακουλαράκου.

Ο σκηνοθέτης Χρήστος Σουγάρης αναφέρει σχετικά για την παράσταση:

«Όταν βρέθηκα αντιμέτωπος με την πρόσκληση-πρόκληση να σκηνοθετήσω στο νεοελληνικό θέατρο σήμερα, ένα δείγμα νεοελληνικής γραφής, άρχισα να καταμετρώ αυτά που δεν ήθελα να κάνω. Με πρώτη-πρώτη τη νατούρα και την καινούργια της φίλη και εξέλιξη, την νεονατούρα που τόσο έχει γίνει μόδα-καθεστώς σχεδόν στις μέρες μας και πάλι.

Ανήκω σε μια γενιά που είχε τη δυνατότητα  να δει θέατρο σύγχρονο και να δουλέψει με σοβαρούς ανθρώπους του χώρου. Ανθρώπους με εκπαίδευση και εμπειρία. Πάντα με προκαλούσε η ποίηση. Είτε στο θέατρο, είτε στη συγγραφή, είτε στον κινηματογράφο και τη ζωγραφική. Πάντα πίστευα πως ο κόσμος καταφεύγει στην τέχνη, όχι για να δεί την ”πραγματικότητα” ή κάποια αντανάκλαση της, αλλά για να γνωρίσει νέες πραγματικότητες. Άλλες πραγματικότητες. Άλλους κόσμους. Να ξεχαστεί από τη δική του μίζερη πραγματικότητα. Να συνομιλήσει πάνω σε μεγαθέματα. Να αφουγραστεί και όχι να ακούσει. Να αισθανθεί και όχι να καταλάβει. Να ακούσει, όπως έλεγε ο δάσκαλος Στρέλλερ. Έτσι αποφάσισα να ερμηνεύσω και όχι να ανακοινώσω το έργο αυτό του Καμπανέλλη. Μισώ τις παραστάσεις που ανακοινώνουν τα έργα στους θεατές. Προτιμώ χίλιες φορές ατυχείς ή αποτυχημένες ερμηνείες, παρά καθαρές, εύπεπτες αναγνώσεις. Το είδος είναι για να ερμηνεύεται. Όχι να ανακοινώνεται. Ερμήνευσα λοιπόν με τη βοήθεια των πολύτιμων συνεργατών μου, ηθοποιών και συντελεστών, ένα νεοελληνικό έργο, χωρίς ίχνος ηθογραφίας, με ποιητικότητα και στυλιζάρισμα, στη θέση, όχι στη φύση. Και αυτό είναι κάτι που εγώ τουλάχιστον θεώρησα ένα αξιόλογο στοίχημα. Να βρω την ποίηση και τον σουρεαλισμό μέσα στη γραφή του Καμπανέλλη και όχι την ηθογραφία των καναπέδων και της νεοελληνικής μιζέριας. Φτάνει πια με τα κατάλοιπα της μεταπολίτευσης. Τόσο τα κοινωνικά, όσο και τα θεατρικά. Προτιμώ να μετρώ τα άστρα παρά τις λακούβες στους δρόμους της νεοελληνικής “πραγματικότητας”.»

Η παράσταση «Ο δρόμος περνά από μέσα» είναι μια συμπαραγωγή της Loopa Productions και του Από Μηχανής Θεάτρου.

Μπορεί ένα σπίτι να πεθάνει; Και μάλιστα από πνευμονικό οίδημα;

Οι γλωσσομαθείς βιβλιόφιλες κατσαρίδες, τα σκουλήκια που τρώνε τα έπιπλα, και οι νεκροί που κατοικούν μέσα σ΄ αυτό το σπίτι, έχουν δικαιώματα πάνω του;

Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης κλείνει το μάτι στον Μπέκετ, τον Ίψεν και τον Τσέχωφ, και αφηγείται με τρόπο αλληγορικό την ιστορία μιας οικογένειας, που χρόνια τρώει η ίδια τα σωθικά της. Την οικογένεια στοιχειώνουν γεγονότα αδιευκρίνιστα, ακαθόριστα, ερμηνευμένα από κάθε πλευρά με τρόπο που την εξυπηρετεί.

Το νεοκλασικό με το ένδοξο παρελθόν – τέτοια είναι πια σπάνια -, ως περιουσιακό στοιχείο, διεκδικείται με διάφορους τρόπους, τόσο από τους φυσικούς ιδιοκτήτες, όσο και από νεόπλουτους ”εισβολείς”. Τα σκουληκοφαγωμένα έπιπλα-αντίκες, είτε έχουν πωληθεί όσο-όσο, είτε χρησιμοποιούνται ως βιτρίνα στην προσπάθεια που γίνεται, ούτως ώστε το ”σπίτι” να παραμείνει στη θέση του, αντί να δοθεί αντιπαροχή, με σκοπό την ανέγερση shopping center, πολυκατοικίας κτλ.

Στο τέλος της διαδρομής όμως, αυτός ο ”εμφύλιος” και το ατέλειωτο ξεπούλημα αυθεντικών και μη περιουσιακών στοιχείων, καθώς και προσωπικών αξιών, θα αφήσει μόνο ηττημένους. Από όλες τις πλευρές. Μόνο θύματα.

Και η σιωπή θα επιστρέψει ικανοποιημένη στη θέση της.

Tιμή εισιτηρίου:
Σάββατο και Κυριακή: 20 €, Μειωμένο(Φοιτητικό/Ανέργων/ΑμεΑ):  17 €
Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή:18 €, Μειωμένο (Φοιτητικό/Ανέργων/ΑμεΑ) 15 €, Ατέλεια (Πέμπτη): 5 €

Προπώληση εισιτηρίων: https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-mikro-xorn/o-dromos-perna-apo-mesa/
Τηλέφωνο κρατήσεων 2111826479 και 2105232097

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Μοιράστε το...Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0

Πρόσφατα Σχόλια

  • ΕΙΡΗΝΗ ΔΗΜΟΥ
    18/01/2020 - 8:17 πμ ·

    Ένα βαθιά πολιτικό έργο, στη φάση της ώριμης δημιουργίας του Καμπανέλλη, εξαιρετικά επίκαιρο, στο οποίο φαίνεται η καταγωγή του συγγραφέα. Ένα σπίτι – κόσμος σαρακοφαγωμένος, που ήδη κατατρώγεται από τα σκουλήκια και τις γλωσσομαθείς του κατσαρίδες. Ένας κόσμος τον οποίο προσπαθούν να συντηρήσουν με νύχια και με δόντια οι ιδιοκτήτες του και οι ενσωματωμένοι υπηρέτες του – «Εσύ πρέπει να είσαι το αφεντικό, για να υπάρχω κι εγώ…».Ένας κόσμος στον οποίο εισβάλλει, ένα λαϊκό ζευγάρι. Προσπαθεί να τον εκμεταλλευτεί για να αποκομίσει κέρδος, αλλά πέφτει στη γοητεία της μπουρζουαζίας και ποδοπατείται, συνθλίβεται. Μετά τη συντριβή, καταλαβαίνει πως ο δρόμος που θα φέρει τους νέους ενοίκους, περνά από μέσα. Μια αξιόλογη παράσταση με πολύ καλές ερμηνείες. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο ευφάνταστο σκηνικό – κουκλόσπιτο. Πολλά συγχαρητήρια στη σκηνογράφο. Ευχαριστούμε

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΕΜΜΟΣ
    18/01/2020 - 1:14 μμ ·

    Πολυ καλή παράσταση, με έντονες ερμηνείες, ατμοσφαιρικότητα και σουρεαλιστικά στοιχεία.
    Μοναδική πρωτοτυπία η χρήση της μεγεθυμένης μακέτας του σπιτιού ως πολυχρηστικού σκηνικού κέντρου,
    το οποίο άλλοτε εγκλωβίζει τους ήρωες και άλλοτε φαντάζει μικροσκοπικό μπροστά τους.
    Συγχρητήρια στους συντελεστές.

  • ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΕΡΡΑΣ
    19/01/2020 - 11:40 μμ ·

    Ένα καλό κείμενο όπως αυτό του Καμπανέλλη σίγουρα αποτελεί συν για την παράσταση, ωστόσο η σκηνοθετική ματιά δεν μπορώ να πω ότι με ικανοποίησε. Το ευφάνταστο σκηνικό μάλιστα θεωρώ ότι καθήλωσε τους ηθοποιούς σε μια κάπως στατική και υποτονική ερμηνεία.

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ
    22/01/2020 - 11:27 μμ ·

    Σε ένα σκηνικό που θυμίζει παραμύθι, τέσσερα άτομα διεκδικούν και προσπαθούν πάση θυσία να κερδίσουν αυτό που ο καθένας τους θεωρεί “σωστό”. Οι διαφορετικές εμπειρίες, τόσο λόγω ηλικίας όσο και κοινωνικής προέλευσης, αναμετρώνται σε έναν αγώνα μέχρις εσχάτων και οι ηθοποιοί αναλαμβάνουν με αρκετή πειστικότητα να τους φέρουν κοντά στο κοινό και να το κάνουν να προβληματιστεί.

  • ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
    06/02/2020 - 6:21 πμ ·

    Πολύ ωραία παράσταση σε ένα δυνατό κείμενο που έχει πολλά να πει και να δώσει. Η σκηνοθεσία ευρηματική, όπως και το σκηνικό, οι ερμηνείες είναι πολύ δυνατές και γενικά αξίζει να την παρακολουθήσει κάποιος. Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!

  • ΑΛΕΞΗΣ ΜΑΡΙΝΕΛΗΣ
    06/02/2020 - 10:24 πμ ·

    Μια πολυ ωραια παρασταση με πολυ εξυπνη σκηνοθεσια ,ωραια μουσικη απο τον Στεφανο Κορκολη και πολυ δυνατες ερμηνειες απο ολους τους ηθοποιους που καταφεραν να αποτυπωσουν στο επακρο τους χαρακτηρες του Ι.Καμπανελλη!!!

  • ΕΙΡΗΝΗ ΤΣΕΚΟΥ
    07/02/2020 - 12:58 πμ ·

    Καταπληκτικό θέατρο με άνετα καθίσματα και άψογη οπτική. Η παράσταση ήταν αρκετά καλή συνολικά. Οι άντρες ηθοποιοί καλύτεροι από τις γυναίκες, μου φάνηκαν πιο μέσα στον ρόλο τους. Χωρίς να γνωρίζω το κείμενο του συγγραφέα η θεατρική του απόδοση μου φάνηκε να έχει κάποια κενά. Σε αρκετά σημεία περίμενα ότι θα εμβαθύνει περισσότερο. Το σκηνικό καταπληκτικό. Σε γενικές γραμμές μια παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσετε. Ευχαριστούμε πολύ passion theater.

  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΗ
    07/02/2020 - 11:02 πμ ·

    Μια συνολικά ενδιαφέρουσα παράσταση με πολύ ιδιαίτερο και πρωτότυπο σκηνικό και αρκετά καλές ερμηνείες σε ένα πολύ καλό θεατρικό έργο. Στα συν και το πολύ ευγενικό προσωπικό του θεάτρου! Ευχαριστώ passion theater 🙂

  • ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΓΟΥΛΑΤΟΥ
    08/02/2020 - 4:06 μμ ·

    Προσεγμένη παράσταση με καλές ερμηνείες που ενισχύθηκαν από τη μουσική και ιδιαίτερα από την ευρηματική ιδέα του σκηνικού. Ένα σπίτι που άλλες στιγμές έκλεινε μέσα του τους πρωταγωνιστές κι άλλες υψώναν το ανάστημα τους πάνω και έξω απ΄το σπίτι. Ευχαριστούμε πολύ passion theater !

Αφήστε ένα σχόλιο

Θέατρο

Μικρό Χορν

Διεύθυνση: Αμερικής 10, Αθήνα 106 71 Τηλ. : 21 0361 2500