Μύτη – Passion Theater

Μύτη

παίχτηκε

Aπό 23/10/2017 μέχρι 12/12/2017
Διάρκεια 65' (χωρίς διάλειμμα)

Η μύτη του Κοβαλιώφ αποφασίζει να ξεκολλήσει από το πρόσωπό του κι εκείνος ξεκινά έναν απεγνωσμένο αγώνα για να τη βρει. Μια βουτιά σ' έναν κόσμο παράλογο, όπου όλες οι ισορροπίες ανατρέπονται. Πώς είναι, άραγε, να ξυπνά κανείς έχοντας χάσει κάτι που θεωρεί δεδομένο; Να διαταράσσεται η ασφάλειά του; Να αμφισβητείται το κοινώς αποδεκτό; Και ποιος ορίζει τελικά τι είναι πραγματικότητα; Οι ήρωες στη Μύτη κινούνται σαν πιόνια σ’ ένα παιχνίδι που πιστεύουν ότι ορίζουν. Μπορούν, όμως, να υπάρξουν έξω απ’ αυτό; Έχουν, στην πραγματικότητα, περιθώρια αντίδρασης;

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Σοφία Πάσχου
Δραματουργία: Juan Ayala
Μουσική Σύνθεση: Ανρί Κεργκομάρ
Κοστούμια: Κλαίρ Μπρέισγουελ
Φωτισμοί: Σοφία Αλεξιάδου
Σκηνική Επιμέλεια: Άγγελος Καρύδης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ιωάννα Τρικενέ

Παίζουν οι ηθοποιοί: Θεοδόσης Κώνστας, Θάνος Λέκκας, Ηλίας Μουλάς, Κίττυ Παϊταζόγλου, Εριφύλη Στεφανίδου, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος

Μέρες και ώρες

Δευτέρα 21:15
Τρίτη 21:15

Περιγραφή της Παράστασης

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 Patari Project/Σκηνοθεσία Σοφία Πάσχου
2ος χρόνος
Πρεμιέρα: 23 Οκτωβρίου

«Χωρίς λόγο, χωρίς αιτία, χωρίς εξήγηση, χωρίς καμιά προειδοποίηση…
όλα είναι αντεστραμμένα.»

Μετά τις sold out παραστάσεις τους την περσινή σεζόν, οι Patari Project επιστρέφουν για 2η χρονιά από τις 23 Οκτωβρίου με την εμπνευσμένη από το διήγημα του Νικολάι Γκόγκολ Μύτη για λίγες μόνο παραστάσεις.

Η μύτη του Κοβαλιώφ αποφασίζει να ξεκολλήσει από το πρόσωπό του κι εκείνος ξεκινά έναν απεγνωσμένο αγώνα για να τη βρει. Μια βουτιά σ’ έναν κόσμο παράλογο, όπου όλες οι ισορροπίες ανατρέπονται. Πώς είναι, άραγε, να ξυπνά κανείς έχοντας χάσει κάτι που θεωρεί δεδομένο; Να διαταράσσεται η ασφάλειά του; Να αμφισβητείται το κοινώς αποδεκτό; Και ποιος ορίζει τελικά τι είναι πραγματικότητα; Οι ήρωες στη Μύτη κινούνται σαν πιόνια σ’ ένα παιχνίδι που πιστεύουν ότι ορίζουν. Μπορούν, όμως, να υπάρξουν έξω απ’ αυτό; Έχουν, στην πραγματικότητα, περιθώρια αντίδρασης;

Μια διαφορετική, ανατρεπτική και απολύτως σύγχρονη ανάγνωση του μυθιστορήματος του Γκόγκολ. Ένας αντεστραμμένος κόσμος ζωντανεύει την ώρα που θεατές και ηθοποιοί αλλάζουν θέσεις, με τους πρώτους να κάθονται στη σκηνή του ΠΟΡΤΑ σε ειδικά διαμορφωμένες κερκίδες και τους δεύτερους να βρίσκονται πάνω στα καθίσματα του θεάτρου. Πώς είναι, αλήθεια, να ισορροπείς στο χείλος του γκρεμού ή στην άκρη της καρέκλας;

Τιμή εισιτηρίου: Κανονικό 15 €, Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65, ομαδικό (άνω των 10 ατόμων) 12 €, Ανέργων 8 €

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: viva.gr, 11876, SevenSpots, Reload Stores, Media Markt, Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Αθηνόραμα, Viva Kiosk

“Μια ΠΟΡΤΑ ορθάνοιχτη”!

Για να την κρατήσεις ανοιχτή:
http://www.porta-theatre.gr/index.php/el/stirikse-mas
www.porta-theatre.gr

PortaTheatreAthens
PortaTheatre
PortaTheatre
PortaTheatreAthens

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Μοιράστε το...Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0

Πρόσφατα Σχόλια

  • ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΣΤΑΚΗ
    24/10/2017 - 12:08 πμ ·

    Η Μύτη του Γκόγκολ ήταν μόνο η αφορμή! Ο Ιονέσκο θα ήταν περήφανος για αυτή την παράσταση η οποία καταργεί όλες τις θεατρικές συμβάσεις -ακόμη κι αυτήν του δίπολου σκηνή-πλατεία -. Σε παρασύρει το κέφι και η έντιμη προσπαθεια των Patari Project (οι οποίοι έχουν φέρει το σωματοποιημένο θέατρο στα άκρα), ωστόσο υπάρχουν κάποια θέματα ρυθμού, μερικά ελάχιστα δευτερόλεπτα αμηχανίας -που ίσως όμως οφείλονται ότι η παράσταση που είδα ήταν η πρώτη για τη σεζόν..

  • ΝΙΚΗΤΑΣ ΜΠΑΜΠΑΝΗΣ
    24/10/2017 - 2:42 μμ ·

    Παρακολούθησα την παράσταση μετά από πρόσκληση του passion theater τη Δευτέρα 23-10-17.
    Η χρήση του τίτλου και του συγγραφέα είναι εντελώς προσχηματική σαν ένας καταρτισμός περιγράμματος προκειμένου να αποδοθεί μια μάλλον ιδιότυπη performance, που βασίζεται στη διαρκή κίνηση πάνω στα καθίσματα, τα χτυπήματα των κρουστών και πολλές κραυγές και παύσεις -κατόπιν συνθήματος- τραβηγμένες από τα μαλλιά. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η παρουσίαση της μύτης ως γυναίκας με υπόνοιες ερωμένης είναι ένα θεατρικό εύρημα, αλλά δεν εμβαθύνει καθόλου η θεατρική προσπάθεια σ’αυτό. Ακόμα και τα περί αμφισβήτησης των δεδομένων που ευαγγελίζεται το εισαγωγικό σημείωμα, μόνο με τον μικρό μονόλογο του πρωταγωνιστή στο τέλος γίνεται αντιληπτό ως στόχευση
    Όπως επίσης δεν υπάρχει εστίαση κάπου μέσα σε όλο τον συμφυρμό συμπεριφορικών προτύπων και αντιλήψεων που φαίνεται να προσπαθεί να καυτηριάσει το έργο. Και αν όλο αυτό υποτίθεται ότι διενεργείται προκειμένου να προκαλέσει το γέλιο εν είδει κωμωδίας, δεν διαπίστωσα να συμβαίνει κάτι τέτοιο, πέρα από κάποιους που απλώς θέλουν αφορμή να γελάσουν, όπως ας πούμε με το απότομο των παύσεων που προανέφερα. Αυτό δεν περιέχει κανένα εγγενές αστείο, παρά μόνο μια άσκηση ύφους παρατεντωμένη σε βαθμό να χάνει κάθε φυσικότητα.
    Οι ηθοποιοί δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, έχουν ταλέντο κινησιολογικά αλλά και ως προς τον τρόπο άρθρωσης και ρυθμού-με κάποιες δικαιολογημένες εξαιρέσεις λόγω πρεμιέρας- όμως δυστυχώς το κείμενο, η πλοκή και το χιούμορ είναι με μία λέξη ανερμάτιστα.
    Ευχαριστώ το passion theater.

    Νικήτας Μ.

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
    20/11/2017 - 11:16 μμ ·

    ρισκάρετε, σπάστε τους κανόνες
    μια μοντέρνα, γρήγορη, αυστηρά ανοιχτόμυαλη παράσταση όπου οι ηθοποιοί κ λοιποί συντελεστές πηγαίνουν λίγο παραπέρα κάποιες πλευρές του θεάτρου. Τα εξαιρετικά ταλαντούχα και νέα παιδιά υποκρίνονται, τραγουδούν, χορεύουν, παίζουν μουσική σε ένα παράξενο κόκκινο σύμπαν. Συγχαρητήρια!

    ΥΓ. Να ακολουθήσετε το τέχνασμα στην αρχή της παράστασης! Εξαιρετικό!!!

  • ΗΛΙΑΣ ΛΙΒΥΔΙΚΟΣ
    21/11/2017 - 12:31 πμ ·

    Σε σύγκριση με το προηγούμενο τους εγχείρημα (το “Πιάνω παπούτσι πάνω στο πιάνο”) το φετινό φαίνεται αρκετά αμήχανο, ίσως και ένας φτωχός συγγενής. Δεν ήταν άσχημη η παράσταση, αντιθέτως, αρκετά ευχαρίστη και γεμάτη ενέργεια. Μου έλειπε ο ρυθμός, η μουσική και με ενόχλησαν τα σημεία εκείνα με τις ατοπες απρεπείς χειρονομίες και βωμολοχίες. Τα σκηνοθετικά ευρήματα μου άρεσαν αλλά δεν προσέδιδαν κάτι ουσιαστικό στο σύνολό τους πέραν του προφανούς.

  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ
    21/11/2017 - 1:35 μμ ·

    Εξαιρετική!!!! Αστεία, ευρηματική ,απιθανη!Οι ηθοποιοι με εντυπωσιασαν κινησιολογικα και ερμηνευτικά.Τα εδωσαν όλα πανω στην σκηνή (καθισματα των θεατών).Μπραβο στην σκηνοθετη κ.Πασχου που καταφερε και εφερε εις περαν ενα τοσο δυσκολο εγχειρημα εκμεταλευομενη το ταλεντο των ηθοποιων τους στην ερμηνεια ,στο τραγούδι και στην κινηση.Πραγματικα πολυ δυσκολο να ισορροπεις ,να τρεχεις σε καρεκλες για μια ωρα και ταυτοχρονα να μην χανεις ερμηνευτικά. Απο τις καλυτερες παραστασεις που εχω δει ποτέ.Ευχαριστω πολυ!

Αφήστε ένα σχόλιο

Θέατρο

Πόρτα

Διεύθυνση: Μεσογείων 59, Αθήνα 11526 Τηλ.: 210 7711333, 210 7780518 email: info@porta-theatre.gr

Αλλιώτικη σε όσα χρειαζόταν να αλλάξουν, αλλά και γνώριμη σε όσα άξιζε να διατηρηθούν, πιο τολμηρή, ακόμα πιο φιλόξενη, με νέα οργάνωση, πλούσιες προτάσεις, με συλλογικό καλλιτεχνικό όραμα και ακόμα πιο έτοιμη να δεχθεί νέες πρωτοβουλίες ώστε να κτίσει μια κοινότητα ενθουσιωδών καλλιτεχνών που θα κάνουν το θέατρό ένα ζωντανό τόπο συνάντησης του κοινού, η Πόρτα ξανανοίγει. Με επί κεφαλής τον σκηνοθέτη και Καλλιτεχνικό Διευθυντή του θεάτρου  Θωμά Μοσχόπουλο και τη συνεργασία των μόνιμων και παλαιότερων, μα και με την ενθουσιώδη συμμετοχή καινούριων συνεργατών, σκηνοθετών, ηθοποιών, μουσικών, χορογράφων και εικαστικών καλλιτεχνών, συγκροτήθηκε ένα φιλόδοξο και καινοτόμο πρόγραμμα για την επόμενη χρονιά. Ένα πρόγραμμα που δεν θα περιορίζεται σε ποικίλες μορφές του θεάτρου, όπως το θέατρο για παιδιά, ή και για νέους όλων των ηλικιών, το χοροθέατρο, το εκπαιδευτικό και το μουσικό θέατρο, αλλά και με τη μουσική –που θα καταλαμβάνει ιδιαίτερο χώρο στο νέο μας πρόγραμμα κάτω από την εποπτεία του Κορνήλιου Σελαμσή–και με όλες εν γένει τις μορφές έκφρασης που θα μπορούσαν να έρθουν σε διάλογο με τις παραστατικές τέχνες.

Ξένια Καλογεροπούλου Πρόεδρος

Τοποθεσία

θέατρο ΠΟΡΤΑ, Λεωφόρος Μεσογείων, Αθήνα, Κεντρικός Τομέας Αθηνών, Ελλάδα