Miracolo

παίχτηκε

Aπό 05/10/2019 μέχρι 07/10/2019

Δύο αδέλφια που δουλεύουν προσωρινά ως νεκροθάφτες, καλούνται να θάψουν έναν μετανάστη. Στο νεκροταφείο της πόλης όμως δεν υπάρχει πλέον χώρος. Μια τρελή περιπέτεια ξεκινά από τη στιγμή που τα δύο αδέλφια προσπαθούν, χωρίς επιτυχία να ξεφορτωθούν το πτώμα. Ώσπου συμβαίνει το “θαύμα”…

Συντελεστές

Κείμενο – σκηνοθεσία: Giuseppe Massa
Σκηνικά – κοστούμια: Mela Dell’Erba
Φωτισμοί: Michele Ambrose
Ήχος: Giuseppe Rizzo
Βοηθός στη δραματουργία: Giuseppe Tarantino
Βοηθός σκηνοθέτη: Marco Leone
Βοηθός παραγωγής: Elena Amato

Παίζουν: Glory Arekekhuegbe, Gabriele Cicirello, Paolo Di Piazza

Μέρες και ώρες

Δευτέρα 21:15
Σάββατο 21:15
Κυριακή 21:15

Περιγραφή της Παράστασης

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

ITALIAN FOCUS από το ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ

1-7 Οκτωβρίου-Αθήνα
Χώροι διεξαγωγής
Θέατρο Τέχνης – Υπόγειο / Θέατρο Τέχνης – Φρυνίχου / Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

To Θέατρο Τέχνης φέρνει στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη 4 παραστάσεις από την κάτω Ιταλία, στο πλαίσιο της ελληνοϊταλικής πλατφόρμας Τempo Forte και με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού Ιταλίας, του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών και της Ιταλικής Πρεσβείας στην Ελλάδα

Το Italian focus 2019 αποτελεί την πρώτη δράση του τριετούς προγράμματος συνεργασίας μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας (2019-2021) γύρω από τη θεματική: “Επανάσταση” (Revolution). Η συνεργασία έγινε με πρωτοβουλία του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και των ιταλικών θεατρικών φορέων: Teatro di Sardegna (Cagliari, Nuoro), Primavera dei Teatri Festival (Castrovillari), Teatro della Città (Catania), Scena Nuda (Reggio Calabria).

Με το βλέμμα στραμμένο στην επερχόμενη επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, οι δύο χώρες εμπνέονται από τη θεματική “επανάσταση” (πολιτική, οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική, προσωπική) και σχεδιάζουν καλλιτεχνικές και ευρύτερα πολιτιστικές ανταλλαγές που στοχεύουν στη μελλοντική δημιουργία ενός μεσογειακού πολιτιστικού δικτύου.

Το πρόγραμμα επιθυμεί να στηρίξει και να προωθήσει τη σύγχρονη δραματουργία Ελλάδας και Ιταλίας (με έμφαση στη δραματουργία της Νότιας Ιταλίας), να υποστηρίξει το έργο σκηνοθετών και από τις δύο χώρες, τη μετεκπαίδευση καλλιτεχνών, τις μετακλήσεις και τις ανταλλαγές παραστάσεων , τις συνεργασίες καλλιτεχνικών σχημάτων και από τις δύο χώρες. Χρηματοδοτείται από ιταλικής πλευράς από το Υπουργείο Πολιτισμού της Ιταλίας και εντάσσεται στο πλαίσιο της πλατφόρμας Ιταλία-Ελλάδα “Tempo Forte” που υποστηρίζεται από την Ιταλική Πρεσβεία στην Ελλάδα.

Το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν με μεγάλη χαρά ανακοινώνει λοιπόν το ITALIAN FOCUS που πρόκειται να πραγματοποιηθεί 1-7 Οκτωβρίου στις δύο σκηνές του Θεάτρου Τέχνης και στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, μέσα από μια σειρά από παραστάσεις και εκδηλώσεις που επιθυμούν να συστήσουν στο ελληνικό κοινό τη σύγχρονη δραματουργία της Νότιας Ιταλίας. Να σημειωθεί ότι οι παραστάσεις θα παρουσιαστούν πρώτα στο κοινό της Θεσσαλονίκης (28-30 Σεπτεμβρίου) και συγκεκριμένα στο θέατρο Αμαλία (με το οποίο συνεργάζεται σταθερά από τη φετινή σεζόν το Θέατρο Τέχνης) καθώς και στα Δημήτρια 2019.

Οι τέσσερις παραγωγές από την Ιταλία θα παρουσιαστούν με ελληνικούς υπέρτιτλους στο ελληνικό κοινό και αποτελούνται από δύο πρωτότυπα σύγχρονα ιταλικά έργα με επίκαιρη θεματική -“Polvere”(σκόνη) με θέμα τη γυναικοκτονία και “Miracolo” (θαύμα) με θέμα τη μετανάστευση- και δύο πρωτότυπα έργα εμπνευσμένα και βασισμένα πάνω σε κλασικά κείμενα : “Macbettu” -διασκευή του “Μακπμέθ” του Σαίξπηρ, μεταφορά του έργου στη Σαρδηνία και σε σαρδηνιακή διάλεκτο- και το “Penelope”, ένας μονόλογος πάνω στο μυθικό πρόσωπο της Πηνελόπης βασισμένος σε κείμενα του Ομήρου, του Οβιδίου και της Μάργκαρετ Άντγουντ.

Teatro della Città
“Miracolo” (Θαύμα) του Giuseppe Massa

Περίληψη

Δύο αδέλφια που δουλεύουν προσωρινά ως νεκροθάφτες, καλούνται να θάψουν έναν μετανάστη. Στο νεκροταφείο της πόλης όμως δεν υπάρχει πλέον χώρος. Μια τρελή περιπέτεια ξεκινά από τη στιγμή που τα δύο αδέλφια προσπαθούν, χωρίς επιτυχία να ξεφορτωθούν το πτώμα. Ώσπου συμβαίνει το “θαύμα”…

Σημείωση

Το “Θαύμα” γεννήθηκε μέσα από το Write 2016 (πρόγραμμα δημιουργικού residency με Σικελούς και άλλους Ευρωπαίους δραματουργούς στο μοναστήρι της Mandanici, Messina). Το έργο εμπνέεται από τα κύματα μεταναστών που διασχίζουν τη Μεσόγειο προκειμένου να διερευνήσει το πόσο απάνθρωπη γίνεται προοδευτικά η κοινωνία μας. Απέναντι σε αυτή τη διαδικασία εκφυλισμού της κοινωνίας ο συγγραφέας θέτει το ζήτημα της “αγιοσύνης”. Η αντιπαράθεση ανάμεσα στα δύο στοιχεία αποτελεί και τη βάση του έργου: το άγιο απέναντι στο ανθρώπινο, το ανθρώπινο απέναντι στο ζωώδες, το φως απέναντι στο σκοτάδι.

“Μη γελάτε! Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν στ’ αλήθεια..!”

Ο Massa γράφει ένα κείμενο εξωφρενικά αστείο, γκροτέσκο, άγριο. Μια δραματική κωμωδία τρόμου! Ένα κείμενο που ζωντανεύει τα ωραιότερα στοιχεία της διαλέκτου του Παλέρμο. Και το σκηνοθετεί με ορμή και ένταση και ισορροπία ανάμεσα στο δράμα και την κωμωδία.

Ο Giuseppe Massa γεννήθηκε το 1978 στο Παλέρμο. Ξεκίνησε ως ηθοποιός το 1997. Το 2006 ίδρυσε με τον Fabrizio Feracanne και τον Giuseppe Provinciano τη θεατρική ομάδα Suta Scuppa, που πήρε το όνομά της από το πρώτο έργο που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Μassa. Σκηνές από το έργο περιλαμβάνονται στην ταινία του Wim Wenders “the Palermo Shooting”. Έργα που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Massa: Rintra ‘U Cùori, Mamma Mafia, Kamikaze Number Five, Chi a paura delle badanti? (βραβείο Museo Fratteli Cervi -Reggio Emilia), Nel fuoco και άλλα. Στα έργα του τον έχει απασχολήσει πολύ το ζήτημα της μετανάστευσης.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Μοιράστε το...Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0

Πρόσφατα Σχόλια

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
    07/10/2019 - 10:04 μμ ·

    Πέρα από το ιδιαίτερο επίκαιρο και «δύσκολο» θέμα της μετανάστευσης, του ξεριζωμού, της απώλειας ταυτότητας, η παράσταση, πραγματεύεται κάτι που πάει παραπέρα: η διαχείριση του «ξένου», του «άλλου», της ετερότητας, μέσα από μία συνομιλία με την απώλεια και τον θάνατο. Στο miracolo, ο θάνατος είναι διαρκώς και απόλυτα παρών. Διακωμωδείται, σαρκάζεται, ξορκίζεται, περιπαίζεται, αλλά είναι πεισματικά εκεί, τελεσίδικος, αμετάβλητος, δικαιωματικός. Οι δύο ήρωες, απλοϊκοί εργάτες του δήμου, κουβαλώντας και αναπαράγοντας όλα τα στερεότυπα αλλά και τη λαϊκή θυμοσοφία, καταπιάνονται, άθελά τους, με μία βαθιά υπαρξιακή αναζήτηση νοήματος, μέσα από το δίπολο ζωή – θάνατος, που, στην περίπτωση αυτή, μεταβάλλεται σε ένα ενιαίο συνεχές, με αδιευκρίνιστα όρια. Θα συμβεί, άραγε, το «θαύμα»; Θα μπορέσουν να απαλλαγούν από τον φορτικό έτερο- νεκρό; Ή θα πρέπει να πορευτούν με αυτό το βάρος, όπως συμβολικά και πραγματικά, κουβαλούν διαρκώς στους ώμους τους, περιφέροντάς το ως ένα ανεπιθύμητο φορτίο, απ’ το οποίο αδυνατούν να απαλλαγούν;
    Δεν είναι τυχαίο που η παράσταση ξεκινά με μια κραυγή, ένα ουρλιαχτό πόνου, αγωνίας αλλά και γέννησης και καταλήγει στην αποδόμηση όλων και την εγκαθίδρυση ενός πηχτού και αδιαπέραστου σκοτεινού ά-τοπου. Ό,τι πιο λιτό και απέριττο από σκηνικό, ένα φθηνό φέρετρο, που γίνεται άχθος αλλά και τράπεζα (επάνω του γευματίζουν με τις παστές ρέγκες) αλλά και τοτέμ, στο τέλος (όταν τοποθετείται όρθιο στο κέντρο της σκηνής) και δύο ανυποψίαστοι λαϊκοί ήρωες που κινούνται διαρκώς επί 55 λεπτά επί σκηνής, διαπληκτίζονται, επιχειρηματολογούν, διακωμωδούν, επιχειρούν το αδύνατο- ανυπέρβλητο (miracolo) και τελικά παραδίνονται οι ίδιοι, ηττημένοι από την ίδια νομοτελειακή αναγκαιότητα που κατισχύει έναντι όλων, «δικών» μας και «ξένων», δεν ξεχωρίζει τον εαυτό από τον «άλλον».
    Μια υποδειγματικά αυτάρκης, στη λιτότητά της, παράσταση, πώς αλλιώς θα μπορούσε να έχει θέση στο Θέατρο Τέχνης…

  • ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΥΡΟΥ
    08/10/2019 - 1:51 πμ ·

    Παρακολουθησα την παρασταση με προσοχη. Δεν ενοιωσα ομως συναισθηματα.. Πολυ καλη η προσπαθεια των ηθοποιων. Υπηρξαν κωμικα στοιχεια ταυτοχρονα με τη δραματικη υποθεση. Αυτο που ειδε εντονα ο θεατης ηταν η κατρακυλα του λαου σε οχλο, βγαζοντας στην επιφανεια το αγριο ζωωδες κομματι του. Ρατσιστες, απαιδευτοι εαυτουληδες, σκληροι ως απεχθεις, “μη ανθρωπινα” οντα. Μου θυμιζαν το “σταυρωσον Αυτον”.. Το τελος ηταν (???)

  • ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΗΛΙΑΝΙΔΟΥ
    08/10/2019 - 8:10 μμ ·

    Φιλότιμη προσπάθεια από τους δύο ηθοποιούς που προσπάθησαν μόνοι τους να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού έχοντας στη διάθεσή τους ένα μέτριο κείμενο και σκηνοθεσία. Το δε τέλος του έργου δεν έγινε κατανοητό από τους περισσότερους θεατές που έμειναν ενεοί. Πάντως ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση που μου έδωσε τη δυνατότητα να δω για πρώτη φορά ιταλικό θέατρο.

  • ΒΑΡΒΑΡΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗ
    09/10/2019 - 1:48 μμ ·

    Προχθές είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε την παράσταση Miracolo στο θέατρο Τέχνης Κάρλος Κουν.
    Η παράσταση ήταν καταπληκτική. Η υπόθεση ήταν λίγο περίεργη, μια που είχε να κάνει με έναν νεκρό και δυο νεκροθάφτες, οι οποίοι προσπαθούσαν να βρουν μια λύση για να θάψουν τον νεκρό λόγω κάποιων προβλημάτων ή μάλλον να τον εξαφανίσουν.
    Απολαυστικό το θέαμα και πολύ μακάβριο ταυτόχρονα. Οι ηθοποιοί εξαιρετικοί και η σκηνοθεσία απλή και απέριττη. Μας άρεσε πάρα πολύ. Mπράβο για άλλη μια φορά στο Passion theater.

  • ΕΙΡΉΝΗ ΤΣΙΚΡΊΚΑ
    09/10/2019 - 3:43 μμ ·

    Ευχαριστώ θερμά το passion theater για την πρόσκληση! Η παράσταση ήταν υπέροχη! Πρώτη φορά παρακολούθησα παράσταση με ελληνικούς υπέρτιτλους και το αποτέλεσμα ήταν απλά καταπληκτικό! Μια μοναδική εμπειρία! Το έργο θίγει αρκετά επίκαιρα κοινωνικά θέματα της εποχής μας και όσο για το τέλος, σε αφήνει να το ερμηνεύσεις εσύ… Απλά υπέροχη! Passion theater ευχαριστούμε για τους διαγωνισμούς που κάνεις!

  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
    14/10/2019 - 2:35 πμ ·

    Μια ενδιαφέρουσα παράσταση με δυνατές δόσεις μαύρης κωμωδίας. Για όσους αγαπούν την ιταλική γλώσσα ήταν μια μοναδική ευκαιρία να ακούσουν την τοπική διάλεκτο στην οποία είναι γραμμένο το έργο ενώ ταυτόχρονα να διαβάζουν τους διαλόγους στους διπλούς υπέρτιτλους της ελληνικής και της ιταλικής γλώσσας. Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση ♡

Αφήστε ένα σχόλιο

Θέατρο

Τέχνης Καρόλου Κουν (Φρυνίχου)

Διεύθυνση: Φρυνίχου 14, Πλάκα Τηλέφωνα ταμείου: 2103222464 & 2103236732

Το ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ιδρύθηκε το 1942 και έχει θέσει ως στόχους του την ανάδειξη και καθιέρωση νέων ελλήνων συγγραφέων, τη δημιουργία «Σχολής» με δικό της «ύφος» για την κατάκτηση της θεατρικής τέχνης, τη γνωριμία και συνεπώς την επικοινωνία του ελληνικού κοινού με τους μεγάλους ξένους κλασικούς και σύγχρονους συγγραφείς, την ερμηνεία του Αρχαίου Δράματος και, από τότε μέχρι σήμερα, υπηρετεί και πραγματώνει αδιάλειπτα τους αρχικούς στόχους του.

Τίτλος και πεμπτουσία του : ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ Ιδρυτής του: ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ Στίγμα του: Θέατρο συνόλου, κοινής θεατρικής παιδείας, κοινών καλλιτεχνικών επιδιώξεων.