Blog

Γιορτή Σεπτεμβρίου-Έαρ Βικτώρια

Αγαπητοί φίλοι,

Προγραμματίζοντας τη νέα σεζόν, σκεφτήκαμε να οργανώσουμε, τον Σεπτέμβριο, στο θέατρό μας, μια μικρή γιορτή, με παραστάσεις Ελλήνων δημιουργών, δίνοντας παράλληλα το κίνητρο σε ανθρώπους που δεν έχουν βρει κάποια θεατρική στέγη, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους και να έχουν την ευκαιρία, εφόσον διακριθούν, να ενταχθούν είτε στο δικό μας θέατρο, το «Έαρ Βικτώρια», είτε σε κάποιον άλλο χώρο της πόλης.

Αυτό το γεγονός αποτελεί για μας μια «πύλη» που ανοίγουμε στους ανθρώπους του θεάτρου, νέους και παλαιότερους, και οι οποίοι δυσκολεύονται να βρουν μια αξιοπρεπή θεατρική σκηνή, ώστε να αναδείξουν το ταλέντο τους. Ως εκ τούτου, συχνά, εξαιρετικές παραστάσεις ανεβαίνουν σε χώρους που δεν μπορούν να τις υποστηρίξουν επαρκώς ή, ακόμα χειρότερα, δεν τους δίνεται ποτέ η ευκαιρία να παρουσιαστούν στο κοινό.

Όλη αυτή η γιορτή θα αποκτήσει και μια κοινωνική προέκταση, καθώς δεν θα υπάρχει χρηματικό αντίτιμο για την παρακολούθηση των παραστάσεων, αλλά θα συγκεντρωθούν υλικά αγαθά που θα παραδοθούν στο Κέντρο Στήριξης της Οικογενείας και το Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο (αμφότεροι φορείς της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών), που, λόγω της οικονομικής συγκυρίας, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο έργο που προσφέρουν.

Στόχος μας είναι η κίνηση αυτή να αγαπηθεί από τους θεατές και τους ανθρώπους του θεάτρου και να θεσμοθετηθεί ως καλλιτεχνικό γεγονός, λίγο πριν την έναρξη της νέας θεατρικής σεζόν, και ως μια κίνηση αγάπης του θεατρικού κόσμου προς στον συνάνθρωπο που χρειάζεται την αλληλεγγύη μας (επιλέγοντας κάθε φορά κι ένα νέο φορέα που θα ενισχυθεί).

Εκτός αυτών, η ομάδα που διευθύνει το θέατρο, με επικεφαλής τον καλλιτεχνικό διευθυντή κ. Γιώργο Χριστοδούλου, εξετάζει προτάσεις για παραστάσεις ελληνικών έργων που θα ήθελαν να φιλοξενηθούν στον χώρο μας, ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους ή μη στο θεατρικό φεστιβάλ του Σεπτεμβρίου.

H υποβολή των συμμετοχών για τη θεατρική γιορτή τον Σεπτέμβριο, που ξεκινάει από 24/07/2017 και τελειώνει 08/09/2017, γίνεται με αποστολή της πρότασής σας στο email theatro.earvictoria@gmail.com (με τη σχετική επισήμανση), το οποίο είναι στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία και διευκρίνιση (σημ. οι παραστάσεις μπορούν να είναι καινούργιες δουλειές ή σε επανάληψη).

Πρόσβαση:

Η θέση μας στον χάρτη:  https://goo.gl/maps/Y7xffRrMi5U2 

Με λεωφορεία – τρόλεϊ:
α) Από Αχαρνών: τρόλεϊ 6 – λεωφορεία Β9 & Γ9 (στάση Αγ. Παντελεήμων).
β) Από 3ης Σεπτεμβρίου: λεωφορείο 054 (στάση Αγγελοπούλου).
γ) Από Πατησίων: τρόλεϊ 3, 5, 11 & 14 – λεωφορεία 608, 622 & Α8 (στάση Αγγελοπούλου).
Με τρένο (ΗΣΑΠ), στάση ‘Βικτώρια’ (απόσταση περίπου 10′ με τα πόδια).
Με αυτοκίνητο, ελεύθερο πάρκινγκ στους γύρω δρόμους.

 Ακολουθήστε το Θέατρο Έαρ Βικτώρια:
Facebook:       www.facebook.com/theatro.ear.victoria
Twitter:        www.twitter.com/EarVictoria
Instagram:       www.instagram.com/ear.victoria.theater
 YouTube:        www.goo.gl/nq26A3
Mixcloud:         www.mixcloud.com/EarVictoria 

Το λογότυπο του «Έαρ» Βικτώρια είναι από έργο του ζωγράφου Γιώργου Σταθόπουλου.

Υπεύθυνη επικοινωνίας Θεάτρου «Έαρ Βικτώρια»:
Νατάσα Παππά
Τηλ.: 697 4432929
Email: nata_pappa@yahoo.gr

 

Λύκειο Επιδαύρου

ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Λύκειο Επιδαύρου, το διεθνές θερινό σχολείο αρχαίου δράματος, ολοκλήρωσε με επιτυχία τον εναρκτήριο κύκλο λειτουργίας του στις 19 Ιουλίου. Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα και τη στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, σε σύμπραξη με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και την υποστήριξη του Δήμου Επιδαύρου.

Στο νέο εκπαιδευτικό θεσμό του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, με κεντρικό θέμα για φέτος την Έλευση του Ξένου, συμμετείχαν πάνω από 120 σπουδαστές-τριες Δραματικών Σχολών, φοιτητές-τριες Τμημάτων Θεατρικών Σπουδών καθώς και νέοι ηθοποιοί από όλο τον κόσμο: Ιράν, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, ΗΠΑ, Μεξικό, Βραζιλία, Γερμανία, κ.ά..

Οι σπουδαστές-τριες του Λυκείου παρακολούθησαν καθημερινά ένα κύριο πρακτικό εργαστήριο πέντε ωρών. Καθηγητές των πρακτικών εργαστηρίων του Λυκείου Επιδαύρου ήταν: Ο γνωστός σκηνοθέτης Phillip Zarrilli, ερμηνευτής και δάσκαλος μιας μοναδικής εκπαιδευτικής μεθόδου για ηθοποιούς  που συνδυάζει γιόγκα και ασιατικές πολεμικές τέχνες, οι Simon Abkarian και Catherine Schaub Abkarian από τους βασικούς συντελεστές του θρυλικού «Θεάτρου του Ήλιου» της Αριάν Μνουσκίν, η Rosalba Torres Guerrero, από τα βασικά μέλη της Rosas, της ομάδας χορού της Anne Teresa De Keersmaeker και ο χορευτής και χορογράφος Koen Augustijnen, στενός συνεργάτης των μπαλέτων C de la B, ο ηθοποιός και δάσκαλος Enrico Bonavera από τους βασικούς συνεργάτες του Piccolo Teatro του Μιλάνου, η  δραστήρια ομάδα χορού RootlessRoot, δημιουργοί του προγράμματος “Fighting Monkey” για την έρευνα αξιών και αισθητικών απόψεων μέσω του χορού και της κίνησης, η  ερμηνεύτρια, ηθοποιός και σκηνοθέτις Μάρθα Φριντζήλα, ο γνωστός σκηνοθέτης Σίμος Κακάλας, ο σκηνοθέτης  Σωτήρης Καραμεσίνης γνωστός στη Βραζιλία για την ανάπτυξη της μεθόδου ” MUSA ” που βασίζεται στην τέχνη του αρχαίου ηθοποιού, η θεατρολόγος και σκηνοθέτις Τζωρτζίνα Κακουδάκη, ο σκηνοθέτης και πρωτοχορευτής στο Λύκειο Ελληνίδων Κωνσταντίνος Ντέλλας, η λαογράφος-εθνολόγος, με μακροχρόνια έρευνα στην παραδοσιακή μουσική, τη λαϊκή λατρεία και τις λαϊκές τελετουργίες Μιράντα Τερζοπούλου και η ηθοποιός και δασκάλα φωνής Ρηνιώ Κυριαζή κ.ά.

Το πρόγραμμα σπουδών για το 2017 περιελάμβανε την παρακολούθηση σειράς θεωρητικών εργαστηρίων, διαλέξεων και masterclasses, στη γραμμή της φετινής θεματικής του Λυκείου, με την πλειοψηφία αυτών των εκδηλώσεων να είναι  ανοιχτές για το κοινό, προσβλέποντας έτσι στην ενίσχυση των δεσμών της διοργάνωσης με την τοπική κοινωνία.*

Τα μαθήματα έγιναν σε εξωτερικούς χώρους όπως το Θέατρο και το Αρχαίο Στάδιο Επιδαύρου, οι προαύλιοι χώροι της Αγίας Μαρίνας και του Αγίου Αθανασίου Λυγουριού, καθώς και σε εκπαιδευτικούς και πολιτιστικούς χώρους της περιοχής του Λυγουριού. Οι σπουδαστές και οι καθηγητές του Λυκείου Επιδαύρου συμμετείχαν επίσης σε πολιτιστικές εκδρομές στο Ναύπλιο, το Άργος και τις Μυκήνες και παρακολούθησαν παραστάσεις και πρόβες παραστάσεων στο μικρό και το μεγάλο θέατρο της Επιδαύρου.

Ιδιαίτερη στιγμή του προγράμματος, αποτέλεσε η παράσταση Τα μυστικά του Αρλεκίνου σε σκηνοθεσία και ερμηνεία του Enrico Bonavera, ηθοποιό με θητεία πλέον των τριάντα ετών στην Κομέντια ντελ’ Άρτε  και καθηγητή του Λυκείου Επιδαύρου. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του Γυμνασίου Λυγουριού και  την παρακολούθησαν μαζί με τους σπουδαστές του Λυκείου, κάτοικοι και εκπρόσωποι φορέων του Λυγουριού και του νομού  Αργολίδας.

Το πρόγραμμα κορυφώθηκε με τη συμμετοχή των σπουδαστών του Λυκείου Επιδαύρου στην παράσταση Βάκχες: Μια Λειτουργία σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα, σε σύμπραξη με το Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος, στο αρχαίο Στάδιο της Επιδαύρου στις 18 Ιουλίου.  Την παράσταση προλόγισε η Υπουργός Πολιτισμού κα Λυδία Κονιόρδου και παρακολούθησαν περισσότεροι από  500  θεατές.

Το Λύκειο Επιδαύρου πραγματοποιήθηκε με την εξαιρετικά σημαντική συμβολή του Δήμου Επιδαύρου και του Δημάρχου κου Κώστα Γκάτζιου, της Περιφέρειας Πελοποννήσου –Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας, του ΕΟΤ και του Γαλλικού Ινστιτούτου στην Ελλάδα,  της  Εφορείας Αρχαιοτήτων Αργολίδας, του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού και της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Τεχεράνη, του Γυμνασιάρχη Λυγουριού κου Πάνου Μάρα και του Λυκειάρχη Λυγουριού κου Μιχάλη Γιαννούλη, καθώς ένα σημαντικό κομμάτι των δραστηριοτήτων του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν στους χώρους του Γυμνασίου και του Λυκείου Λυγουριού, και πλήθους τοπικών επιχειρήσεων του Λυγουριού.

Σημαντική υπήρξε η συμβολή 12 φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου που στήριξαν το πρόγραμμα του Λυκείου Επιδαύρου σε όλα τα επίπεδα με την καθημερινή τους εργασία, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Χριστίνας Ζώνιου, μέλος ΕΕΠ του Τμήματος και διδάσκουσα Υποκριτικής.

Το Λύκειο Επιδαύρου θα αποτελεί από εδώ και πέρα σημείο γένεσης νέων τάσεων στην εφαρμοσμένη σκηνική έρευνα τόπο συνάντησης δασκάλων της υποκριτικής, ηθοποιών, δραματουργών, σκηνοθετών, χορογράφων αλλά και θεωρητικών του θεάτρου, ανθρωπολόγων, κ.ά., καθώς και χώρο δημιουργικής συνύπαρξης της παράδοσης και της καινοτομίας, του αρχαίου και του σύγχρονου πολιτισμού, με κατευθυντήριες γραμμές και άξονες το αρχαίο δράμα και τον ηθοποιό.

 Το θέμα της διοργάνωσης του Λυκείου Επιδαύρου για το 2018 είναι Πολίτης και Πολιτεία και θα λάβει χώρα σε δύο κύκλους από τις 2 μέχρι τις 16 Ιουλίου και από τις 18 Ιουλίου μέχρι την 1η Αυγούστου.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα του Λυκείου Επιδαύρου (http://greekfestival.gr/gr/epidaurus_lyceum) καθώς και την σελίδα του Λυκείου στο Facebook: Epidaurus Lyceum.

Το Λύκειο Επιδαύρου είναι μέλος του Διεθνούς Δικτύου Αρχαίου Δράματος.

 *Ομιλητές αυτών των εκδηλώσεων ήταν: o Διευθυντής του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών Πανεπιστημίου Harvard στο Ναύπλιο Ιωάννης Πετρόπουλος, η σκηνογράφος, ενδυματολόγος και ιδρύτρια του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Μουσείου, Ιωάννα Παπαντωνίου, ο Ομότιμος Καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Βασίλης Κ. Λαμπρινουδάκης, η ηθοποιός, σκηνοθέτις και Αναπληρώτρια Πρύτανης της Θεατρικής Ακαδημίας της Σαγκάης στο Κολέγιο Κινεζικής Όπερας Tian Mansha, η Επίκουρη Καθηγήτρια Κλασικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Πατρών Ευφημία Δ. Καρακάντζα, η θεατρολόγος και σκηνοθέτις Τζωρτζίνα Κακουδάκη, η θεατρολόγος και μεταφράστρια Ελένη Βαροπούλου, η Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Μαρία Μικεδάκη, η αρχαιολόγος και ψυχαναλύτρια  Ελισάβετ Κούκη, η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και Ερευνητικός Εταίρος του Πανεπιστημίου του Λονδίνου Αγγελική Σπυροπούλου, και οι καθηγητές των Πανεπιστημίων Αθηνών και Παντείου Μάρω Γερμανού, Γεράσιμος Κακολύρης, Κανάκης Λελεδάκης, Μαρίνα Μαροπούλου ο ψυχαναλυτής και συγραφέας Θανάσης Χατζόπουλος, κ.ά.

Το θέατρο του Τσέχωφ με αφορμή το έργο του «Οι τρεις αδελφές»

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 2017 ||  Διδάσκει ο σκηνοθέτης
 Νίκος Σακαλίδης

Το σεμινάριο, συνολικής διάρκειας 30 ωρών, θα γίνει στον Πολυχώρο Τέχνης Αλεξάνδρεια, Σπάρτης 14, Πλατεία Αμερικής.

Για τρία συνεχόμενα Σαββατοκύριακα
23/9 και 24/9,  30/9 και  1/10,  7/10 και  8/10
και ώρες 12μ. – 5:00μ.μ.

Απευθύνεται σε μαθητές δραματικών σχολών, νέους ηθοποιούς, ερασιτέχνες και γενικότερα σε ανθρώπους που αγαπούν το θέατρο. Έχει περισσότερο πρακτικό, παρά θεωρητικό χαρακτήρα. Θα γίνει μια εισαγωγή στη ζωή και το έργο του συγγραφέα και στη συνέχεια θα δουλευτούν ρόλοι και σκηνές από το συγκεκριμένο έργο.
Το έργο του Άντον Τσέχωφ (1860-1904), καινοτόμο και ανεπανάληπτο, πρότεινε μια νέα δραματουργία, καινούργιους τρόπους έκφρασης, μια άλλη προσέγγιση της υποκριτικής κι εγκατέστησε στη σκηνή πορτρέτα ομαδικά, σύνθετους ψυχισμούς και σχέσεις, ανέδειξε τη σημασία της ροής του χρόνου και των παύσεων. Ένας μεγάλος συγγραφέας, που το έργο του έχει απασχολήσει, από την εποχή του έως σήμερα, τους ανθρώπους του θεάτρου, προκαλώντας πολλές και διαφορετικές προσεγγίσεις.

«Οι τρεις αδελφές»(1901) είναι το προτελευταίο έργο του και ανήκει στην άτυπη τετραλογία των πολύπρακτων δραμάτων που έγραψε στα τελευταία χρόνια της ζωής του. Στο σεμινάριο θα χρησιμοποιηθεί η μετάφραση του Λυκούργου Καλλέργη.

Συμμετοχή στο σεμινάριο 150 ευρώ.
Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Αιτήσεις συμμετοχής ξεκίνησαν (έως 20/8/2017)
Πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων:
στο τηλ: 210-8673.655,  6944 89 84 82  και στο email: egyptiotis@yahoo.com

To 6o Διεθνές Μεσογειακό φεστιβάλ Between the Seas έρχεται στην Αθήνα

Το Between the Seas Festival, ένα φεστιβάλ αφιερωμένο στις σύγχρονες παραστατικές τέχνες της Μεσογείου, έρχεται στην Αθήνα από 11 μέχρι 17 Σεπτεμβρίου στο Baumstrasse (Σερβίων 8, Βοτανικός).
Το Between the Seas Festival ιδρύθηκε στη Νέα Υόρκη το 2011 από την Ελληνίδα θεατρολόγο και παραγωγό Ακτίνα Σταθάκη με το στόχο να προβάλει στη Βόρειο Αμερική τη σύγχρονη Μεσογειακή δημιουργία στον τομέα των παραστατικών τεχνών και να αποτελέσει πεδίο διαλόγου για τη Μεσογειακή ταυτότητα και σύγχρονη ιστορία. Αφορμή για την ίδρυσή του αποτέλεσαν αφενός οι έντονες πολιτικοκοινωνικές διεργασίες στον Μεσογειακό χώρο εκείνη την εποχή, αφετέρου η έλλειψη μιας κοινής πλατφόρμας έκφρασης για όλους τους Μεσογειακούς καλλιτέχνες που δραστηριοποιούνται στη Β. Αμερική.
Το φεστιβάλ, που απευθύνεται σε ανερχόμενους δημιουργούς που προέρχονται από τη Μεσόγειο ή των οποίων το έργο σχετίζεται με την περιοχή, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Wild Project Τheatre της Νέας Υόρκης για 5 συνεχείς χρονιές (2011-2015). Παρουσίασε πάνω από 40 καλλιτέχνες από Αίγυπτο, Μαρόκο, Ισραήλ, Λίβανο, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Τουρκία, Συρία, ΗΠΑ, Καναδά κ.α., έκανε παραγωγές και μεταφράσεις σύγχρονων Μεσογειακών έργων και παρουσίασε παγκόσμιες και Βορειοαμερικανικές πρεμιέρες θεάτρου και χορού. Απο ελληνικής πλευράς το Between the Seas παρουσίασε στη Νέα Υόρκη το έργο των: Κανιγκούντα, Μαρία Ευσταθιάδη, Γιάννη Μαυριτσάκη, Ολγα Ποζέλη, Λένα Κιτσοπούλου, Νάντια Φώσκολου.
Καθώς εξελίσσεται το Between the Seas φιλοδοξεί να συνδέσει τους δημιουργούς της Μεσογείου με κοινό και καλλιτέχνες και πέραν της Αμερικής. Έτσι το 2016 επεκτείνει τις δραστηριότητές του στην Κίνα με παρουσιάσεις σύγχρονης Μεσογειακής δραματουργίας και χορού και το 2017 μεταφέρεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον οργανισμό Δρόμος Με Δέντρα. Στόχος της πραγματοποίησης του φεστιβάλ στη χώρα μας είναι η αναζήτηση γύρω από την ταυτότητα της Μεσογείου να μεταφερθεί στον φυσικό της χώρο, να αναπτυχθεί και στη Μεσόγειο ένας πόλος έλξης για τους ανεξάρτητους δημιουργούς και να δημιουργηθούν περισσότερες ευκαιρίες ανταλλαγών και διαλόγου με τις γειτονικές μας χώρες. Παράλληλα το Between the Seas διατηρεί την έδρα του στη Νέα Υόρκη και συνεχίζει να προσφέρει ευκαιρίες στους καλλιτέχνες της Μεσογείου να προβληθούν στην Αμερική μέσω του συμβουλευτικού του έργου και της συμμετοχής του στην ετήσια έκθεση παραστατικών τεχνών του Association for Performing Arts presenters. Περισσότερες πληροφορίες για όλες τις δραστηριότητες του οργανισμού βρίσκονται στο www.betweentheseas.org
Δεδομένου του ενδιαφέροντος του Between the Seas για αποκέντρωση και για σύναψη συνεργασιών με πόλεις της Μεσογείου, το φετινό πρόγραμμα του φεστιβάλ, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Ακτίνας Σταθάκη, θα ξεκινήσει με ένα καλλιτεχνικό residency (4-9 Σεπτεμβρίου) που θα πραγματοποιηθεί στο Κάστρο Μονεμβασίας (σε συνεργασία με το Νομικό Πρόσωπο του Δήμου Μονεμβασίας) ενώ θα ακολουθήσει συνεργασία με το Festival Internazionale Nuova Danza στο Κάλιαρι της Σαρδηνίας όπου θα παρουσιαστούν χορογράφοι από το Between the Seas. Tο πρόγραμμα του φεστιβάλ στην Αθήνα θα περιλαμβάνει παραστάσεις από το Λίβανο, την Ισπανία, την Ιταλία, την Αίγυπτο, τη Γερμανία και την Ελλάδα, θεατρικά αναλόγια έργων από το Κόσοβο, τη Γαλλία και τις ΗΠΑ (σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Νοητή Γραμμή), ημερίδα για την πρόσβαση, παραγωγή και δραματουργία στο θέατρο για άτομα με ειδικές ανάγκες (σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Αρτιμέλεια) καθώς και σεμινάριο για τη βιωσιμότητα των ανεξάρτητων θεατρικών οργανισμών από τον Νότιο Αφρικανό ακτιβιστή, συγγραφέα και ειδικό σε θέματα πολιτιστικής πολιτικής Mike Van Graan.

Το αναλυτικό πρόγραμμα αναμένεται να ανακοινωθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο betweentheseasfestival@gmail.com

Website: www.betweentheseas.org
Facebook: BTSFestival

 

ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΕΑΡ ΒΙΚΤΩΡΙΑ»

Για την παράσταση «Το τελευταίο παιχνίδι» της Αναστασίας Βούλγαρη, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Μαντέλη και σε παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου «Ωκέα ~ Ίρις», θα γίνει ακρόαση στις 31 Ιουλίου 2017 και ώρα 12:00 το μεσημέρι, στο θέατρο «Έαρ-Βικτώρια».
Για τις ανάγκες της παράστασης ζητούνται 4 ηθοποιοί. Πιο συγκεκριμένα:

  • Μια (1) γυναίκα ερμηνευτικής ηλικίας 40-45 ετών,
  • Δύο (2) άνδρες ερμηνευτικής ηλικίας 18-25 ετών και
  • Ένας (1) άνδρας ερμηνευτικής ηλικίας 50-55 ετών.

Η παράσταση θα ανέβει στο θέατρο «Έαρ Βικτώρια» τη σεζόν 2017 – 2018.
(Πρόβες: μέσα Αυγούστου & Σεπτέμβριο ~ Πρεμιέρα: Οκτώβριος 2017)
Αρχικά, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα με φωτογραφία έως την Παρασκευή 28 Ιουλίου στο email του θεάτρου: theatro.earvictoria@gmail.com.
Στη συνέχεια, θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή ακρόαση τη Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017 και ώρα 12:00 το μεσημέρι στο θέατρο «Έαρ Βικτώρια» (Μαγνησίας 5 και Αριστοτέλους 132, Αθήνα).
Οι υποψήφιοι θα κληθούν να παρουσιάσουν έναν θεατρικό μονόλογο της επιλογής τους.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υπεύθυνη επικοινωνίας του θεάτρου, κα Νατάσα Παππά, στο τηλ.: 697 4432929.

Πρόσβαση:

Η θέση μας στον χάρτη:  https://goo.gl/maps/Y7xffRrMi5U2 

Με λεωφορεία – τρόλεϊ:
α) Από Αχαρνών: τρόλεϊ 6 – λεωφορεία Β9 & Γ9 (στάση Αγ. Παντελεήμων).
β) Από 3ης Σεπτεμβρίου: λεωφορείο 054 (στάση Αγγελοπούλου).
γ) Από Πατησίων: τρόλεϊ 3, 5, 11 & 14 – λεωφορεία 608, 622 & Α8 (στάση Αγγελοπούλου).
Με τρένο (ΗΣΑΠ), στάση «Βικτώρια» (απόσταση περίπου 10′ με τα πόδια).
Με αυτοκίνητο, ελεύθερο πάρκινγκ στους γύρω δρόμους. 

Ακολουθήστε το Θέατρο Έαρ Βικτώρια:
Facebook:    www.facebook.com/theatro.ear.victoria
Twitter:    www.twitter.com/EarVictoria
Instagram:   www.instagram.com/ear.victoria.theater
 YouTube:    www.goo.gl/nq26A3
Mixcloud:     www.mixcloud.com/EarVictoria

Υπεύθυνη επικοινωνίας θεάτρου «Έαρ Βικτώρια»:
Νατάσα Παππά
Τηλ.: 697 4432929
Email: nata_pappa@yahoo.gr

 

Θεατρικό εργαστήρι για ενήλικες

Το ” Τσάι στη Σαχάρα” , λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο 2017,

θεατρικό εργαστήρι για ενήλικες.
Γενικές πληροφορίες μαθημάτων και συμμετοχής

Το θεατρικό εργαστήρι για ενήλικες, απευθύνεται σε κάθε ενήλικα ενδιαφερόμενο. Δεν απαιτείται πρότερη ενασχόληση με τη θέατρο. Για την εγγραφή στο θεατρικό εργαστήρι και την παρακολούθηση των μαθημάτων, δεν απαιτούνται εξετάσεις και δεν υποβάλλονται οι σπουδαστές σε καμία οντισιόν.

Ημέρες και ώρες των μαθημάτων

 Τα μαθήματα γίνονται 2 φορές την εβδομάδα , ημέρες Πέμπτη ( ή Τετάρτη ) και Σάββατο και περιλαμβάνουν συνολικά 6 ώρες υποκριτικής ( δύο διδάσκοντες ) και 2 ώρες μουσικής. Η ημέρες και οι ώρες των μαθημάτων δύνανται να αλλάξουν βάσει του προγράμματος των σπουδαστών εκάστου τμήματος.

Χώρος που γίνονται τα μαθήματα

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στον χώρο της θεατρικής Σκηνής ” Τσάι στη Σαχάρα ” ( Λαοδικείας 18 – Ιλίσια, 3 λεπτά απ το μετρό Μεγάρου Μουσικής ). Το κάθε τμήμα απαρτίζεται από group 10 – 15 σπουδαστών
https://www.facebook.com/totsaistisahara/

Διδακτέα ύλη

Τα έργα που διδάσκονται στο θεατρικό εργαστήρι για ενήλικες αντλούνται από το αρχαίο Ελληνικό θέατρο, το κλασσικό Ευρωπαϊκό και το μοντέρνο (Ελληνικό και ξένο).
Διάρκεια φοίτησης

 Η φοίτηση στο θεατρικό εργαστήρι για ενήλικες ολοκληρώνεται σε 2 έτη, λαμβανομένου υπόψιν πως το διάστημα αυτό αρκεί, ώστε να πάρουν επαρκείς γνώσεις θεάτρου. Τα μαθήματα ξεκινάνε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου και ολοκληρώνονται την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, οπότε και ακολουθούν οι εξετάσεις – παράσταση.

Εγγραφή: 0 €
Δίδακτρα: 100 €/μήνα

Θεατρική παράσταση

Στο τέλος κάθε έτους, παρουσιάζεται παράσταση της δουλειάς των σπουδαστών, στο χώρο του θεάτρου.

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Εύα Αλεξανδρή ( υποκριτική – κίνηση )
Γιώργης Κοντοπόδης ( υποκριτική )
Ελένη Μπελιμπασάκη ( μουσική – τραγούδι )

Στα πλαίσια της φοίτησης, πραγματοποιούνται εξετάσεις ( ανα πεντάμηνο ), κατά τις οποίες οι σπουδαστές λαμβάνουν αντίστοιχη βαθμολογία – ενδεικτική της προόδου τους – και στο τέλος της φοίτησης παραλαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης διετούς εργαστηρίου.
Στην διάρκεια του έτους , θα πραγματοποιούνται εξτρά σεμινάρια ενδυματολογίας, υποκριτικής, μακιγιάζ απο συνεργάτες του θεάτρου, σε ημέρες και ώρες που θα ανακοινωθούν στην πορεία της χρονιάς.

 https://www.facebook.com/theatrikoergastiri2017/

Υπεύθυνος σπουδών
Γιώργης Κοντοπόδης

 Για οποιαδήποτε πληροφορία – διευκρίνιση μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του χώρου 2110120936 ή να επικοινωνείτε μέσω email

tsai2012saxara@gmail.com

Carmen

SONY DSC

ANTONIO GADES – CARLOS SAURA
Η καλύτερη παράσταση Flamenco στον κόσμο!!
Compañía Antonio Gades
 2 Σεπτεμβρίου, Ωδείο Ηρώδου Αττικού

Αισθησιακή, φλεγόμενη, εκρηκτική: η Κάρμεν, η θρυλική παράσταση των Antonio Gades και Carlos Saura που σφράγισε το φλαμένκο, επιστρέφει στο Ηρώδειο στις 2 Σεπτεμβρίου, για μία μοναδική παράσταση υπό την αιγίδα της Ισπανικής Πρεσβείας.

Δημιουργία δύο σπουδαίων μορφών της ισπανικής τέχνης, του χορευτή και χορογράφου Antonio Gades και του σκηνοθέτη Carlos Saura, η χοροθεατρική εκδοχή της Κάρμεν πρωτοπαρουσιάστηκε στο Παρίσι το 1983, λίγο μετά την ομώνυμη ταινία των Gades/Saura που σάρωσε τα βραβεία στα διεθνή φεστιβάλ. Εμπνευσμένη από τη νουβέλα του Prosper Mérimée (1845), η παράσταση προκάλεσε αίσθηση πλάθοντας έναν ανυπέρβλητο χαρακτήρα-μύθο που έγινε συνώνυμος με τη ισπανική εθνική ψυχή, και κάνοντας τους Γάλλους κριτικούς να αναφωνήσουν: «Ο Mérimée έφερε την Κάρμεν στη Γαλλία, αλλά ο Gades και ο Saura την επέστρεψαν στην Ισπανία».

Η Κάρμεν έρχεται στο Ηρώδειο με την υπογραφή της Compañía Antonio Gades, της ομάδας που δημιούργησε ο μεγάλος χορευτής και σήμερα αποτελεί θεματοφύλακα του έργου του. Τους κεντρικούς ρόλους ενσαρκώνουν τέσσερις από τους κορυφαίους χορευτές της: η Esmeralda Manzanas στον ρόλο της Κάρμεν, ο José Huertas ως Δον Χοσέ, ο Jairo Rodríguez ως Ταυρομάχος και ο Miguel Ángel Rojas ως Σύζυγος. Τους πρωταγωνιστές πλαισιώνουν οι εξαιρετικοί χορευτές κι ένα σύνολο εκλεκτών μουσικών της ομάδας. Η επιμέλεια της παράστασης, που αναβιώνει με σεβασμό την αυθεντική χορογραφία του Gades, είναι της Stella Arauzo, επί χρόνια παρτενέρ του στη σκηνή και Καλλιτεχνικής Διευθύντριας της Compañía.

Στις 2 Σεπτεμβρίου, στην κορύφωση ενός φλογερού ελληνικού καλοκαιριού, υποδεχόμαστε τον φλογερότερο μύθο της Ισπανίας, την Κάρμεν, στην πιο διάσημη εκδοχή του!

Η Κάρμεν των Gades και Saura στη σκηνή

Παλλόμενη από αισθησιασμό, η χοροθεατρική Κάρμεν ακολουθεί πιστότερα από την ταινία το έργο του Mérimée, εστιάζοντας στο μοιραίο ερωτικό τρίγωνο μεταξύ της πρωταγωνίστριας, του Δον Χοσέ και του Ταυρομάχου, και στο φιλήδονο ταμπεραμέντο της τσιγγάνας Κάρμεν, που παραμένει αταλάντευτα ταγμένη στην προσωπική ελευθερία. Με τα λόγια του Gades: «Η Κάρμεν δεν είναι ούτε επιπόλαια ούτε της αρέσει να βασανίζει τους άντρες – είναι απλώς μια γυναίκα ειλικρινής, που όταν αγαπά κάποιον το δηλώνει, κι όταν δεν τον αγαπά το δηλώνει επίσης. Δημιούργησα την παράσταση γιατί δεν μου άρεσε η στερεοτυπική, ψεύτικη αντιμετώπισή της. Η Κάρμεν δίνεται ολοκληρωτικά σε ό,τι αγαπά δίχως να λησμονά την ταξική της καταγωγή».

Η αδιαπραγμάτευτη ειλικρίνεια και η καταβύθιση στη λαϊκή ψυχή είναι τα συστατικά της επιτυχίας της ταινίας των Gades/Saura και της θεατρικής εκδοχής της, που ανέδειξαν τον Gades ως τον σπουδαιότερο εκπρόσωπο του φλαμένκο, τόσο ως χορευτή όσο και ως χορογράφο. Η τέχνη του, μέσα από ένα άκρως προσωπικό ύφος, ψηλαφεί τις ποικίλες και αντιφατικές όψεις της Κάρμεν, που είναι μια γυναίκα τρυφερή και θηλυκή αλλά ταυτόχρονα μάχεται λυσσαλέα για χειραφέτηση, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις. Γι’ αυτό και το φλαμένκο της δεν έχει σχέση με το επιτηδευμένο, «διακοσμητικό» στιλ που χαρακτήριζε τον ισπανικό χορό επί δεκαετίες, ιδίως κατά τη δικτατορία του Φράνκο, λίγο πριν ο Gades εμπνευστεί τη χορογραφία.

Οι εκρηκτικές, άρτια εκτελεσμένες φιγούρες των ηρώων είναι για τον Gades το απόλυτο μέσο έκφρασης. Άλλωστε, για τον ίδιο ο χορός δεν είναι παρά μια πνευματική κατάσταση: «Δεν ζεις για να χορεύεις», ήταν η φιλοσοφία του, «χορεύεις επειδή ζεις. Συχνά ξεχνάμε ότι ο χορός δεν είναι άσκηση, αλλά πνευματική κατάσταση που εκφράζεται μέσα από την κίνηση».

Περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στο έργο του, το όραμά του αποτυπώνεται εναργέστερα στο αριστούργημά του, την Κάρμεν.

Antonio Gades: χορευτής και διεθνής προσωπικότητα

Ο Gades, πρώτος καλλιτεχνικός διευθυντής του Ballet Nacional de España μετά από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας το 1978, υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους Ισπανούς χορευτές του 20ού αιώνα.

Γεννημένος το 1936 σε μια φτωχική οικογένεια του Αλικάντε, στράφηκε τυχαία στον χορό, ώσπου το 1954 τον ανακάλυψε η περίφημη Pilar López και τον ενέταξε στην ομάδα της. Το 1961 μετοίκησε στην Ιταλία, όπου εργάστηκε ως χορευτής και χορογράφος στο Θέατρο της Όπερας της Ρώμης, συνεργαζόμενος με τον Anton Dolin στο Bolero του Ravel, και στη συνέχεια στο Φεστιβάλ του Σπολέτο, όπου συνέπραξε με τον Gian Carlo Menotti στην Κάρμεν του Bizet, και στη Σκάλα του Μιλάνου (στην Κάρμεν και στο El Amor Brujo του Falla). Το 1974 γνώρισε διεθνή επιτυχία με τον Ματωμένο γάμο, χορογραφία εμπνευσμένη από το θεατρικό έργο του Lorca. Κατόπιν συνεργάστηκε επί τρία χρόνια με το Εθνικό Μπαλέτο της Κούβας και την Αlicia Alonso. Το 1978 περιόδευσε στις ΗΠΑ ως Ιλαρίων στην Giselle, ενώ το 1981, έπειτα από τη γνωριμία του με τον Saura, διασκεύασε για την οθόνη τον Ματωμένο γάμο, για να ακολουθήσει έπειτα από δύο χρόνια η Κάρμεν. Το 1994 παρουσίασε στη Γενεύη την τελευταία του χορογραφία, τη Φουέντε Οβεχούνα, πάνω στο ομώνυμο δράμα του Lope de Vega. Έφυγε από τη ζωή το 2004, καταξιωμένος ως μια επιβλητική προσωπικότητα του φλαμένκο.

Διαφυλάσσοντας μια σπάνια κληρονομιά: Ίδρυμα και Compañía Antonio Gades

Λίγους μήνες πριν από τον θάνατό του ο Gades ίδρυσε το Ίδρυμα Antonio Gades με σκοπό τη διαφύλαξη του έργου του, την προώθηση του φλαμένκο και την προάσπιση της ισπανικής πολιτιστικής ταυτότητας. Παράλληλα με τις δραστηριότητες του Ιδρύματος συνεχίζεται και η δράση της Compañía Antonio Gades, της ομάδας του μεγάλου δασκάλου, που εξακολουθεί να θεωρείται ταυτόσημη με το φλαμένκο. Υπό την καθοδήγηση της Stella Arauzo, που ερμήνευσε για χρόνια την Κάρμεν πλάι στον Gades (διαδεχόμενη τη μεγάλη Cristina Hoyos) και την τεχνική διεύθυνση του Dominique You, που υπήρξε το δεξί χέρι του, η ομάδα απαρτίζεται από έμπειρους συνεργάτες του αλλά και νέους, ταλαντούχους καλλιτέχνες. Η Compañía αναβιώνει τις εμβληματικές παραστάσεις του εμπνευστή της με γνώμονα την πορεία που εκείνος χάραξε χάρη στο ταλέντο, την αισθητική και τη γνώση του.

 Κάρμεν
Compañía Antonio Gades
Βασισμένη στη νουβέλα του Prosper Mérimée.
Σενάριο, χορογραφία, σχεδιασμός φωτισμών: Antonio Gades, Carlos Saura
Σκηνικά: Antonio Saura
Μουσική: Antonio Gades, Antonio Solera, Ricardo Freire, Georges Bizet («Carmen»), Manuel Penella («El gato montés»), José Ortega Heredia/Federico Garcia Lorca («Verde que te quiero verde»).

Την ηχογραφημένη μουσική ερμηνεύει η Orchestre de la Suisse Romande υπό τη διεύθυνση του Thomas Schippers, με τους Regina Rosnik, Mario del Monaco και Tom Krause.

Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου, 21:00, Ωδείο Ηρώδου Αττικού

Τιμή εισητιρίου: ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ 78€, Α ΖΩΝΗ 68€, Β ΖΩΝΗ 58€, Γ ΖΩΝΗ 48€, ΑΝΩ ΔΙΑΖΩΜΑ 28€, ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΑ/ΑΝΕΡΓΩΝ 22€.

Πληροφορίες και εισιτήρια: 211 1010050 – Viva.gr

Open September – 6 –

 

            ΠΡΟΣΚΛΗΣH ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

   Ο Πολυχώρος VAULT διοργανώνει το 6ο OPEN SEPTEMBER. Στείλε την δική σου συμμετοχή και γίνε μέρος σε ένα πολυδιάστατο Φεστιβάλ που περιλαμβάνει όλες τις μορφές τέχνης.

   Το OPEN SEPTEMBER είναι ένας καλλιτεχνικός θεσμός που εγκαινιάστηκε το 2012, με στόχο την προώθηση της τέχνης και ειδικότερα της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας.

   Ένα Φεστιβάλ που απευθύνεται σε καλλιτέχνες και δημιουργούς, από όλους τους τομείς της τέχνης, δίνοντας τους βήμα να αναδείξουν τη δουλειά τους, να προβάλουν τα μηνύματα τους, να γνωριστούν και να συνεργαστούν με άλλους καλλιτέχνες, φορείς και κοινότητες και να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες, μέσα από την συνύπαρξη τους στον ίδιο χώρο.

   Στο OPEN SEPTEMBER 6, με οικοδεσπότες τους ίδιους τους καλλιτέχνες, θα παρουσιαστούν για 6η χρονιά στον Πολυχώρο VAULT (το τελευταίο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου), εκθέσεις, istallations, παραστάσεις, προβολές, αναγνώσεις, σεμινάρια, συζητήσεις, μουσικές βραδιές κ.α., δημιουργώντας για μία ακόμα χρονιά, έναν πυρήνα πολιτισμού που συγκεντρώνει όλες τις μορφές τέχνης.

Πέρυσι, στο OPEN SEPTEMBER 5, συμμετείχαν περισσότεροι από 200 καλλιτέχνες. Ανάμεσα τους μουσικοί, φωτογράφοι, ζωγράφοι, γλύπτες, χειροτέχνες, αρχιτέκτονες, illustrators, video artists, seminar leaders, χορευτές, performers, costume designers, συγγραφείς, ποιητές, σεναριογράφοι, σκηνοθέτες, ηθοποιοί και θεατρικές ομάδες, που μοιράστηκαν το ταλέντο τους με το φιλότεχνο κοινό.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

  • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, MUSICALS, LIVE)
  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ( ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΟΜΑΔΙΚΕΣ, PROJECTS)
  • VIDEO ART – ANIMATION –  ΠΡΟΒΟΛΕΣ
  • ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
  • ILLUSTRATION
  • ΓΛΥΠΤΙΚΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • PERFORMANCE (ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΕΣ, ΧΟΡΕΥΤΙΚΕΣ)
  • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ – INSTALLATIONS
  • ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ – ΠΟΙΗΣΗ
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
  • ΚΟΣΤΟΥΜΙ
  • ΧΟΡΟΣ
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

    ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ:

openseptember@gmail.com

Από 18/7/2017 μέχρι 05/9/2017 γίνονται δεκτές συμμετοχές από καλλιτέχνες, ομάδες, κοινότητες, φορείς.

Αποστολή προτάσεων:
Παρακαλούμε για την συμμετοχή σας αποστείλατε πρόταση με:
Αναλυτικά το έργο και τον τρόπο παρουσίασης του.
Φωτογραφικό υλικό.
Βιογραφικό συντελεστών.
Προαιρετικά: Video, Δημοσιεύματα, Δελτίο Τύπου
στο EMAIL : openseptember@gmail.com

Πολυχώρος VAULT THEATRE PLUS
Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός, T.K 10447
Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8′ περίπου με τα πόδια)
Πληροφορίες-κρατήσεις: 213 0356472 / 6951832070
(ώρες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου : 11:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00)
FB Page : http://www.facebook.com/VAULTTheatreGr1

60 χρόνια Φεστιβάλ Φιλίππων

Ιώ
Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων | Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017 | Ώρα 21.00

Η Αμερικανή σκηνοθέτις και συγγραφέας  Laura Tesman  μετά από πρόσκληση του Φεστιβάλ Φιλίππων έρχεται από το Brooklyn College της Νέας Υόρκης στην Ελλάδα, για να παρουσιάζει στο Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων στις 9 Αυγούστου, για πρώτη φορά, το έργο «Ιώ» που έγραψε ειδικά για το 60ο Φεστιβάλ Φιλίππων και ερευνά το «διάστημα» μεταξύ της Ιούς που βλέπουμε στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου και της Ιούς για την οποία ακούμε στην Ικέτιδες.

Ένα δυνατό σύνολο τεσσάρων Ελληνίδων ηθοποιών της νέας γενιάς –Μαρία Όλγα Αθηναίου, Τίνα Γιωτοπούλου, Ιφιγένεια Γρίβα και Κλεοπάτρα Μάρκου– συνεργάζονται με τη Laura Tesman και η κάθε μία ερμηνεύει περισσότερους από έναν ρόλους, για να μας περιπλανήσουν σε αυτό το άγνωστο ταξίδι της Ιούς, μια σωματική ανασκαφή στα απομεινάρια του μύθου.

Η ιστορία της Ιούς φτάνει σε εμάς μέσω θραυσμάτων. Η ηρωίδα υπάρχει πάντα σε ένα σύνορο, σε ένα όριο μεταξύ κοριτσίου και γυναίκας. Ανθρώπου και θηρίου. Ταπεινωμένη και φιμωμένη και αενάως κυνηγημένη. Και παρόλα αυτά, αντέχει. Η ιστορία της έχει ειπωθεί και ξαναειπωθεί, αλλά δεν είναι ποτέ δική της. Ποια είναι; Τι την κινεί σε αυτό το μακρύ και επικό ταξίδι της, στο οποίο καταδιώκεται από την ακούραστη αλόγομυγα; Τι μπορούμε να μάθουμε, αν σκάψουμε πιο βαθιά, φέροντας στο φως τις πτυχές της ιστορίας που έχουν χαθεί και ξεχαστεί. Ποια είναι η ιστορία της που δεν έχει ειπωθεί.

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Laura Tesman
Μετάφραση Κειμένου, Σύνθεση & Επιμέλεια Μουσικής και Ηχοτοπίων: Ερατώ Κρεμμύδα
Κοστούμια: Teresa Snider-Stein
Παίζουν: Μαρία Όλγα Αθηναίου, Τίνα Γιωτοπούλου, Ιφιγένεια Γρίβα, Κλεοπάτρα Μάρκου.

Η διαδικασία των εντατικών προβών που θα λάβουν χώρα από από τις 20 Ιουλίου έως την πρεμιέρα της παράστασης στην περιοχή των Κρηνίδων, είναι ανοιχτή στο κοινό. 

Λίγα Λόγια για τη Laura Tesman

Η Laura Tesman (Νέα Υόρκη) είναι σκηνοθέτις, συγγραφέας και δημιουργός συνεργατικών παραστάσεων. Στη Νέα Υόρκη οι πιο πρόσφατες δουλειές της περιλαμβάνουν: Anna Christie (Lehigh Valley Barge #79), Volupte (Irondale Center), Revolutions (Manhattan Theatre Source), Ti-Jean and His Brothers (Czech National Bohemian Hall), καθώς και τις παραστάσεις θεάτρου της επινόησης (devised theatre): Bound (διασκευή του Προμηθέα Δεσμώτη και του μύθου της Πανδώρας,  4th Street Theater), The Story of an Hour (Irondale Center) και Nocturnal: Portrait of a New York Night in Nine Movements (New Ohio, Fringe NYC). Διεθνείς, συνεργατικές παραστάσεις περιλαμβάνουν: Kuafu (Teatro Due Roma; Circolo Everest, Milan; Opificio dei Sensi, Verona), Echo (Θέατρο Απόλλων, Σύρος), Mythos: Kuafu and Pinocchio (Guling Street Avant-Garde Theatre, Taipei City), In Transit (435 Art Zone, Taipei City Taiwan). Επιλεγμένες δουλειές στην περιφέρεια περιλαμβάνουν: Playboy of the Western World, Caucasian Chalk Circle, Metamorphoses, The Dispute, Bloody Poetry, Vinegar Tom, Doctor Faustus Lights the Lights, και το δικό της έργο Petticoats & Pistols. Είναι ιδρυτικό μέλος και Καλλιτεχνική Συνδιευθύντρια του Spleen Theater και μέλος του World Wide Lab. Είναι μέλος του Lincoln Center Theater Director’s Lab και του Stage Directors and Choreographers. Έχει λάβει τα ακόλουθα βραβεία και χορηγίες: TCG Global Connections IN the LAB Grant, the Leonard and Claire Tow Travel Grant, PSC-CUNY project grants, και έχει διαμείνει και εργαστεί σε residencies στο Watermill Center του Bob Wilson και στο Orchard Project (Hunter, NY). Είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου σπουδών από το University of Colorado (Boulder) και μεταπτυχιακού MA in English and European Renaissance Drama από το University of Warwick (Μεγάλη Βρετανία). Σκηνοθετεί στο Προπτυχιακό στο Θέατρο του Brooklyn College, όπου διδάσκει Σωματοποιημένη Επιτέλεση, Δραματική Λογοτεχνία και Θέατρο της Επινόησης και Συνεργατικό Θέατρο.